در بازی جالب و سرگرم کننده پرندگان روی سیم Birds On A Wire : Match 3 v1.0 که برای گوشی های آندروید نسخه ۲٫۲ و بالاتر می باشد باید پرندگان هم رنگ را کنار یکدیگر قرار دهید و امتیاز کسب نمایید این پرندگان روی سیم به لمس های شما بر روی صفحه نمایش واکنش های جالبی نشان می دهند که امیدواریم از این بازی آندروید لذت ببرید.

 

 عکس   دانلود بازی پرندگان روی سیم برای آندروید



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:دانلود بازی پرندگان روی سیم برای آندروید, | 18:56 | نویسنده : Admin |

 Sonic Jump android بازی خاطره انگیز و محبوب سونیک Sonic Jump   اندروید

بدون شک اکثریت کسانی که حتی با بازی های قدیمی آشنایی بسیار کمی دارند بازی فوق العاده جذاب و پر هیجان سونیک (‌ Sonic ) کنسول قدیمی سگا را به یاد دارند. این شخصیت به نوعی در دل بچه ها و حتی افراد مسن جا خوش کرده بود و با عرضه هر نسخه ی جدید همگان را به وجد می آورد. هم اکنون پس از گذشت چندین سال و با ظهور سیستم عامل های جدید مانند i-OS و Android شرکت سازنده اصلی ( SEGA ) برای زنده کردن خاطرات شیرین گذشته نسخه ای جدید از این بازی را با کیفیت HD و با عنوان Sonic Jump طراحی کرده است.

در این بازی باری دیگر با خود Sonic و دو نفر از دوستانش ( Sonix و Amy ) به مبارزه با دشمن دیرینه شان Dr.Eggs در قالب 48 مرحله ی جذاب و متنوع مشغول می شوید. همان طور که در پاراگراف قبلی گفته شد گرافیک این نسخه بسیار بهبود یافته و تفاوت بسیاری با نسخه های قدیمی داشته ولی در سبک و شیوه بازی تغییرات چندانی ایجاد نشده تا جذابیت آن حفظ شود. امیدواریم با دریافت Sonic Jump که مخصوص تبلت ها و گوشی های اندروید 1.6 و بالا تر بوده لحظات خوش و شیرینی همانند چندین سال پیش داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:بازی خاطره انگیز و محبوب سونیک Sonic Jump – اندروید, | 11:44 | نویسنده : Admin |

 دانلود بازی موبایل

اگر به ماهیگیری علاقه خاصی دارید ما بازی Fishing Superstars  برای به شما معرفی میکنیم. شما در این بازی باید اقدام به گرفتن ماهی کنید. هر چقدر که بیشتر ماهی بگیرید امتیاز شما نیز بیشتر خواهد شد. دقت داشته باشید که شما در عجیب و غریب ترین مکان های ممکن باید ماهی بگیرید که واقعا جالب میباشد. لازم به ذکر است که طول میکشد تا به یک ماهی گیر حرفه ای تبدیل شوید !



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:جدیدترین نسخه ماهیگیری Fishing Superstars اندروید, | 21:32 | نویسنده : Admin |

 دانلود بازی موبایل

محصولات زراعی در حال رشد هستند و اکنون زمان برداشت آن فرا رسیده است! بازی Miracle City یکی از بهترین بازی های سری استراتژیک برای سیستم عامل اندروید میباشد که در آن شما باید به فکر عمران و آبادانی شهر ها باشید. محصولات خود را بکارید و آن ها را برداشت کرده و سرانجام آن ها را به فروش برسانید. به راحتی شهرستان خیالی خود را بسازید و آن را گسترش دهید. این بازی بسیار زیبا میباشد



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:بازی زیبای توسعه و آبادانی شهر Miracle City اندروید, | 21:31 | نویسنده : Admin |

 بازی Real Football یکی از بازی‌های معروف فوتبالی است که چندین سال است به‌طور مداوم توسط کمپانی محبوب Gameloft عرضه می‌شود. نسخه جاوای این بازی در بین دیگر رقبای، یکی ای بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود. این بازی برای صفحات با رزولوشن ۱۲۸*۱۲۸ مناسب است.

 

real football 2013 بازی فوتبال Real Football 2013   جاوا



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:بازی فوتبال Real Football 2013 – جاوا, | 18:8 | نویسنده : Admin |

 

دانلود بازی پرطرفدار DJMAX RAY 1.1.8 به همراه دیتا

 

 بازی DJMAX به سبک Arcade و بازی موزیکال و ریتمیک می باشد .

شما باید روی کلید ها متناسب با رنگ هایی که در حال آمدن هستند کلیک کنید . 

این بازی پر هیجان به تازگی برای پلتفرم اندروید عرضه شده است و تجربه ای جدید را برای شما فراهم می کند . این بازی دیتا بیس زیادی دارد و به همین دلیل دیتا ی بازی حجیم می باشد .

بازی برای اجرا به اینترنت نیاز دارد .

برای دانلود بازی DJMAX و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید !



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی پرطرفدار DJMAX RAY 1,1,8 به همراه دیتا, | 14:8 | نویسنده : Admin |

 Crazy Penguin Party Symbian بازی مهیج پنگوئن دیوانه Crazy Penguin Party   سیمبیان ^3

Crazy Penguin Party عنوان یک بازی فوق العاده جذاب و پر هیجان با سبکی دو بعدی بوده که پس از ساخت نسخه های Mac OS و PC آن نوبت به گوشی های موبایل آن رسیده است. پس از انتشار موفقیت آمیز این بازی جذاب توسط کمپانی ePlaybus , در مدت زمان بسیار کوتاهی نسخه سیمبیان^3 آن با فرمت جاوا نیز عرضه شد که تمامی جذابیت نسخه کامپیوتری و گرافیک ان تقریبا حفظ شده است. در این بازی وظیفه کاربر پرتاب پنگوئن های بامزه و البته دیوانه به سمت خرس های قطبی بدجنس می باشد.

بازی Crazy Penguin Party دارای 30 مرحله بسیار زیبا و پرتنوع بوده که اساس هر یک از آن ها نابودی خرس ها به شیوه های مختلف از جمله له کردن و عصبانی کردن تا حد مرگ است ! علاوه بر آن شیوه ها و تجهیزات مختلفی را به کار می گیرید تا تک تک مراحل را با بیشترین امتیاز به پایان رسانده و به مرحله های بالا تر صعود کنید. این نسخه از بازی مخصوص گوشی های نوکیا سری 3 , Anna و Belle بوده که با حجمی کاملا مناسب , تست شده , با لینک مستقیم و به صورت رایگان آماده دریافت می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:بازی مهیج پنگوئن دیوانه Crazy Penguin Party – سیمبیان ^3, | 19:44 | نویسنده : Admin |

 دوباره شخصیت پرش کننده ی بازی های قدیمی برگشته است. این بار شما می توانید این بازی هیجان انگیز و ماجرایی را در قالب کیفیت HD بر روی گوشی های خود اجرا نمایید. شما در این بازی می توانید با شخصیت سونیک و یا یکی از دوستان آن به بازی بپردازید و در دنیای جدید سونیک و یا در همان فضای قدیمی بازی، به مبارزه با Dr.Eggman بپردازید. این بازی دارای ۴۸ مرحله متفات، نبرد با رئیس های بازی، رقابت با دوستان خود در رکورد زنی هرچه بیشتر، بازکردن ویژگی های جدید در بازی و … می باشد. گرافیک بی نظیر این بازی با توجه به حجم کم آن از نکات بسیار جالب و قابل توجه می باشد. ورژن اندروید مورد نیاز برای اجرای این بازی به طور دقیق مشخص نشده است.

 

Sonic Jump v1.4.b دانلود بازی Sonic Jump v1.4.b   اندروید

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی Sonic Jump v1,4,b – اندروید, | 19:43 | نویسنده : Admin |

 

    دانلود بازی فکری و زیبای Abalone v1.0.6

  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abalone  یکی از بهترین بازی های فکری اندروید می باشد که در جشنواره بین المللی بازی های اندروید به عنوان بازی برتر دهه شناخته شده است! همچنین این بازی برنده جایزه Mensa  در ایالت متحده نیز می باشد. یاد گرفتن این بازی تنها ۱ دقیقه زمان می برد و برای افرادی که به بازی های فکری علاقه دارند یک تفریح فوق العاده محسوب می شود. در این بازی زیبا باید در یک زمان یک ، دو یا سه مهره خود را در مکان های صحیح حرکت دهید سپس نوبت حریف شما است ، اگر شما مهره های بیشتری نسبت به حریف خود مرتب کنید می توانید مهره های حریف خود را از بازی خارج سازید. در این بازی زیبا شما قادر خواهید بود با دوستان خود یک به یک به بازی بپردازید. بازی در حالت مرحله ای دارای ۳۰ رقابت سخت می باشد که شما را به چالش خواهد کشید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده زیبا به ادامه مطلب مراجعه نمایید!



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی فکری و زیبای Abalone v1,0,6, | 20:5 | نویسنده : Admin |

 دانلود بازی موبایل

در تاریکی شب موجوداتی بی روح زندگی میکند که شبه های خوب که در دل تاریکی اسیر شده اند شما باید نور و روشنایی آنها برای نجات و بازگشت به خانه ایشان باشید بازی روایتی جالب را به تصویر میکشد که داری گیم پلی عالی میباشد



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:بازی شب بی روح Soulless Night - دانلود اندروید, | 19:50 | نویسنده : Admin |

 Temple Run OZ نسخه جدید بازی مشهور فرار از معبد Temple Run OZ   اندروید

همان طور که بسیاری از کاربران Android و i-OS آشنایی دارند , Temple Run یک بازی بسیار جذاب و متفاوتی بود که چندین ماه قبل پس از ساخت اولین نسخه از آن با استقبال بی نظیری از طرف کاربران روبرو شد که همین امر موجب ساخت چندین ورژن از این بازی شد. شرکت Imangi Studios پس از ساخت چندین نسخه از سری معمولی فرار از معبد , بر این شد تا سری جدیدی از این شاهکار را بر اساس فیلم جدید OZ The Great and Powerful خلق کند که Temple Run OZ یا همان فرار از معبد در سرزمین اُز نام گرفته است.

در سری جدید از این بازی , مراحل متنوع تر و جذاب ترین به آن افزوده شده و گرافیک آن بسیار بهبود یافته است. هم چنین محیط و ظاهر کاراکتر اصلی بازی Temple Run OZ با نسخ قبلی تفاوت بسیاری داشته و مراحل بازی در جنگل ها و مناطق سرسبز و دلپذیر دنبال می شود که کاربر را بیش از پیش به ادامه  مراحل ترقیب می کند. این نسخه از بازی مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید نسخه 2.2 یا بالا تر طراحی شده است که می توانید آن را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان از سایت فری گیمز دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:نسخه جدید بازی مشهور فرار از معبد Temple Run OZ – اندروید, | 14:56 | نویسنده : Admin |

 Wormix جنگ کرم ها در بازی بسیار پر هیجان و محبوب Wormix   جاوا

بازی Worms یا همان کرم ها یکی از بازی های معروف و مشهور بوده که برای اولین بار در سال 1995 یک نسخه نه چندان پیشرفته برای کامپیوتر ساخته شد که پس از انتشار آن , بازی خور ها با مشاهده جذابیت بیش از حد آن , برای منتشر کردن نسخه های جدید تر آن علاقه مخصوصی از خود نشان دادند. جریان اصلی بازی Worms در میدان های جنگ متنوع و پر از هیاهو با یکدیگر به نبرد می پردازند و با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیارشان قرار دارد فکر نابودی دیگران را به بدترین نحو ممکن در سر می پرورانند !

Wormix نیز یکی از ورژن های جدید و بسیار هیجان انگیز از این مجموعه بوده که برای سیستم عامل پرکاربر Java ساخته شده است. این بازی نیز همانند نسخ قبلی بنابر نابودی پایه ریزی شده ولی مراحل جدید تر و متفاوت تر به آن افزوده شده است. هم چنین گرافیک آن کمی بهبود یافته و ظاهر کرم های جنگجو نیز تغییرات بسیاری کرده است. با دریافت فایل فشرده از ادامه مطلب می توانید از بازی Wormix که توسط بخش گیم شرکت پر آوازه Microsoft نهیه شده , در سایز 320*240 و دو ورژن مختلف نهایت لذت را ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:جنگ کرم ها در بازی بسیار پر هیجان و محبوب Wormix – جاوا, | 14:54 | نویسنده : Admin |

 بازی بسیار جذاب The Sims™ FreePlay با مراحل متنوع و سرگرم کننده برای گوشی های آندروید ورژن 2.0 و بالاتر ارائه شده است که می توانید در ادامه مطلب از سایت مجاز دانلود دریافت کنید.

بازی بسیار مهیج و سرگرم کننده The Sims™ FreePlay v1.10.6



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:بازی بسیار مهیج و سرگرم کننده The Sims™ FreePlay v1,10,6, | 14:45 | نویسنده : Admin |

 trial xtreme 3 بازی هیجانی موتور سواری حرفه ای Trial Xtreme 3 V4.5   اندروید

یکی از سبک هایی که از ده ها سال پیش و از زمان کنسول های اولیه ای چون Micro و Nintendo تداول داشته , سبک موتور سواری به شکل حرفه ای است. تا کنون هزاران بازی در این سبک طراحی و عرضه شده که Trial Xtreme 3 جدید ترین آن برای سیستم عامل پرطرفدار Android محسوب می شود. این بازی با وجود داشتن حجم مناسب دارای گرافیک و گیم پلی خارق العاده ای بوده و در میان گیم های اندرویدی از بهترین هاست.

نسخه 4.5 از سری سوم این بازی جدید ترین آن بوده که در آن مشکلات نسخ قبلی رفع شده و مراحل جدیدتری افزوده شده است. در هر یک از مراحل Trial Xtreme 3 میبایست با استفاده از مهارت ها , سرعت عمل و موتور های مختلف خود موانعی را که در مقابلتان قرار گرفته را پشت سر بگذارید و به کسب امتیاز بپردازید. لازم به ذکر است Trial Xtreme 3 V4.5 قابل اجرا بر روی گوشی ها و تبت هایی بوده که دارای اندروید 2.1 یا بالا تر می باشند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:بازی هیجانی موتور سواری حرفه ای Trial Xtreme 3 V4,5 – اندروید, | 10:30 | نویسنده : Admin |

 Crysis 3 java game بازی اکشن و هیجان انگیز کرایسیس Crysis 3   جاوا

همان طور که اطلاع دارید سری بازی های Crysis یکی از معدود اثر هایی بوده که پس از انتشار هر یک از نسخه های آن تحولی عظیم در بین بازی های کامپیوتری رخ می دهد. علت این امر , گرافیک خارق العاده آن ترقی شده و طرفداران این شاهکار مجبور به تغییر سیستم خود می شوند. از همین جهت نیز Crysis یک شهرت جهانی پیدا کرده و سه نسخه از آن توسط شرکت بزرگ Electronic Arts به بازار عرضه شده است.

Crysis 3 جدید ترین نسخه از این مجموعه محسوب شده که با فروش بسیار خوبی که داشته به سرعت نسخه جاوای آن که قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی های موبایل بوده , عرضه شده است. داستان و جریانات بازی در قالب مراحل پر تنوع و با گرافیک مناسب و برتر از دیگر آثار جاوا طراحی شده که پس از عرضه آن طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391برچسب:بازی اکشن و هیجان انگیز کرایسیس Crysis 3 – جاوا, | 10:24 | نویسنده : Admin |

 با استفاده از بازی Fingerboard با انگشتان خود اسکیت بورد بازی کنید

دانلود بازی بسیار جالب اسکیت بورد در اندروید

اسکیبت بورد با انگشتان با بازی Fingerboard

طرفداران اسکیت بورد، این بار می توانند در تلفن هوشمند خود اسکیت بورد بازی کنند، تفاوت عمده ی این بازی با سایر گیم های مشابه، به کار گرفتن انگشتان دست برای به حرکت در آوردن اسکیت است.

انگشتان شما به یاریتان می آید تا بهتر بتوانید از ورزش اسکیت بورد لذت ببرید، Fingerboard یک بازی هیجان انگیز مخصوص تلفن های هوشمند اندرویدی است، در این بازی شما با کمک دو انگشت خود اسکیت را هدایت کرده و از موانع عبور می کنید.

 


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی جالب اسکیت بورد با انگشتان Fingerboard (اندروید), | 9:14 | نویسنده : Admin |

 دانلود رایگان بازی اتومبیل رانی جدید و فوق العاده جذاب Forever Drive

به صورت 3D مخصوص تلفن های هوشمند اندرویدی

دانلود بازی مسابقه ای Forever Drive برای اندروید

در بازی مسابقه ای Forever Drive از اتوموبیل های فوق العاده با طراحی زیبا و کارایی بالا لذت می برید. شما می توانید خودرو خود را با انتخاب های بسیار از جمله رنگ و پلاک و غیره سفارشی کنید. شما این بازی را به صورت 3D تجربه می کنید و دسترسی به ساختمان ها، آسمان خراش ها و انتخاب آهنگ دلخواه از ویژگی های این بازی جذاب است.
 
 


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی مسابقه ای فوق العاده جذاب Forever Drive (اندروید), | 12:26 | نویسنده : Admin |

 دانلود بازی خاطره انگیز و جذاب مخصوص بچه های دهه شصت و هفتادی ها!

تیله بازی در اندروید با بازی Marble Mixer

 دانلود بازی Marble Mixer برای اندروید

تیله بازی یکی از خاطره انگیزترین بازی های دوران ما دهه هفتادی ها و اواخر شصتی ها است، حال برای احیا و زنده نگه داشتن این بازی نوستالوژیک، نسخه مشابه از این بازی جذاب و جالب را برای دنیای تلفن های هوشمند ارائه میکنیم.

Marble Mixer نام این بازی دوست داشتنی برای موبایل است که در آن شما با تیله هایی که در اختیار دارید می توانید امتیاز کسب کرده و به مراحل بالاتر و البته جذاب تر برسید.

 


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:دانلود گیم زیبا و هیجان انگیز تیله بازی Marble Mixer (اندروید), | 19:38 | نویسنده : Admin |

 

دانلود بازی محبوب و بسیار جذاب Saving Private Sheep 2

برای کامپیوتر، آیفون و اندروید با گرافیک عالی

دانلود بازی Saving Private Sheep 2

بازی Saving Private Sheep 2 یکی از گیم های محبوب و سرگرم کننده است که نسخه 2013 آن را می توانید از سایت فارس وی دانلود کنید.
در این نسخه گوسفندان بر گرگ ها پیروز شده اند. در این بخش شما باید به گوسفندان بیشتر رسیدگی کنید چون این بار روباه مکار در کمین گوسفندان نشسته است.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:دانلود بازی محبوب و سرگرم کننده Saving Private Sheep 2, | 17:38 | نویسنده : Admin |

 Black Water Duty Calls 1.4 برقراری امنیت شهر در بازی وسترن Black Water Duty Calls

همان طور که بسیاری از شما اطلاع دارید سبک وسترن ( Western ) , یکی از سبک هایی بوده که از ده ها سال پیش و از بود تولد بازی های مجازی  کنسول های اولیه بوده و هست. در اصل جریانات سبک Western مربوط به درگیری ها و زندگی کلاسیک در غرب وحشی بوده که Black Water Duty Calls از بازی های جدیدی که در این سبک برای سیستم عامل اندروید ساخته شده , می باشد.

نسخه 1.4 , جدید ترین نسخه از Black Water Duty Calls بوده که با سبک استراتژیک و اکشنی که دارد بسیار مهیج بوده و دارای ده ها مراحل جذاب , همراه با بیش از 30 نوع اسلحه برای مقابله با اشرار و کسانی بوه که قصد بر هم زدن امنیت در شهری که شما مسدول برقراری آرامش در آن هستید را دارند.  هم چنین این بازی قابل اجرا بر روی تبلت ها و گوشی های اندرویدی 2.3 و به بالا است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:برقراری امنیت شهر در بازی وسترن Black Water Duty Calls, | 17:36 | نویسنده : Admin |

 دانلود رایگان نسخه جدید بازی فوق العاده جذاب Modern Combat 4 Zero Hour

با گرافیک خارق العاده برای گوشی های جاوا

دانلود بازی نبرد پیشرفته Modern Combat 4 Zero Hour

نسخه جدید بازی نبرد پیشرفته 2013 با گرافیک خارق العاده از کمپانی محبوب گیم لافت Gameloft را برای شما آماده کرده ایم. بازی Modern Combat 4 Zero Hour برای گوشی های دارای پلتفرم جاوا قابل اجراست.

در این بازی باید با شیوه های گوناگون بجنگید و جنگاوران سر سخت را از پیش روی خود بردارید.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:دانلود نسخه جدید بازی نبرد پیشرفته Modern Combat 4 Zero Hour, | 21:42 | نویسنده : Admin |

 Devil may Cry 4 java بازی بسیار پر هیجان شیطان هم میگرید Devil May Cry 4   جاوا

مجموعه بازی های Devil May Cry یا همان شیطان هم میگرید از شاهکار های بسیار محبوب شرکت Capcom بوده که پس از ساخت اولین نسخه آن , با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد. بر همین اساس نیز در پی ساخت نسخه PC آن , ورژنی برای سیستم عامل Java نیز طراحی گردید که ماجرا ها در قالب کم حجم و گرافیکی نه چندان بالا ولی با همان جذابیت ترسیم شده است.

در Devil May Cry 4 شخصیت های اصلی آن که Nero و Dante نام داشته را ایفای نقش می کنید. از ویژگی های منحصر بفرد بازی می توان به مراحل پر تعداد و متنوع , حرکات رزمی خارق العاده , دشمنان چیره دست و… اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه جاوای این بازی را در سایز 240×320 مه قابل اجرا بر روی اکثر گوشی های موبایل بوده , دانلود کرده و لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:بازی بسیار پر هیجان شیطان هم میگرید Devil May Cry 4 – جاوا, | 20:57 | نویسنده : Admin |

 

 

om nom candy flick بازی جدید و سه بعدی Om Nom Candy Flick   آیفون و آیپاد

Om Nom Candy Flick عنوان یک شاهکاری جدید از Zeptolab بوده و در اصل نسخه ی تکامل یافته و جدید از بازی خارق العاده Cut The Rope محسوب می شود. برای  اجرای این بازی ابتدا میبایست از تصویر مخصوصی که در آن قرار گرفته شده پرین بگیرید و آن را روی سطح صافی مانند میز قرار دهید. سپس دوربین گوشی خود را به سمت آن بگیرید. مشاهده می کنید که موجود با مزه به صورت واقعی ظاهر می شود !

این بازی به شیوه ای بسیار جدید ساخته شده و می توان گفت در نوع خود بی نظیر است. پس از انجام تمامی مراحل اجرای بازی حال می توانید دنیای مجازی را به واقعیت متصل کرده و با استفاده از آبنبات هایی که در هر یک از مراحل در اختیارتان قرار می گیرد موجود کوچک را قانع کنید ! Om Nom Candy Flick قابل اجرا بر روی گوشی های آیفون و آیپاد تاچ با نسخه 4 و بالا تر قابل اجرا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:بازی جدید و سه بعدی Om Nom Candy Flick – آیفون و آیپاد, | 21:9 | نویسنده : Admin |

 

hero of sparta بازی گرافیکی و اکشن قهرمان اسپارتا Hero of Sparta   سیمبیان ^3

Hero of Sparta یا همان قهرمان اسپارتا یکی از شاهکار های بسیار جذاب و اکش شرکت معروف Gameloft بوده که پس از ساخت نسخه جاوای آن برای تمامی گوشی ها , نسخه ای جدید تر و با گرافیکی بسیار بالا تر مخصوص گوشی های نوکیا ( سیمبیان سری ^3  , Anna و Belle ) انتشار یافته است. در این بازی شجاعت های قهرمان اسپارتا در قابل ده ها مرحله جالب و پر ماجرا به تصویر کشیده شده است.

هم چنین صحنه های خشونت آمیز نیز در آن بسیار دیده می شود و قهرمان داستان برای رسیدن به اهدافی که در سر می پروزاند به نابودش بسیاری از دشمان در طی مراحل می پردازد. از ویژگی های تحسین  بر انگیزبازی Hero of Sparta می توان به سه بعدی بودن , به همراه داشتن انواع سلاح های قدیمی و کلاسیک , طراحی ماهرانه ی محیط آن و بسیاری از جذابیت هایی که در آن نهفته شده است , اشاره نمود.

 

 

 

 

حجم فایل : 48.55 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:بازی گرافیکی و اکشن قهرمان اسپارتا Hero of Sparta – سیمبیان ^3, | 21:6 | نویسنده : Admin |

 دانلود رایگان بازی قدیمی و محبوب کراش Crash

مخصوص سیمبین

دانلود بازی کراش برای گوشی های سیمبین

طرفداران سگا و میکرو حتما بازی ماشین سواری کراش را به خاطر دارند، این بازی از جمله بازی های سرعتی و جذاب بود البته از گرافیک بالای آن (در دورانی که تعریف درستی از گرافیک هم نبود!) نباید چشم پوشی کرد.

.

جالب است بدانید نسخه ی سیمبین این بازی هم وجود دارد، تا شاید باز هم بتواند کراش جز بهترین بازی های تلفن های نوکیا شود. تمامی این دلایل باعث محبوبیت دو چندان کراش شده بود. این بازی با تمام تلفن های سیمبین نسخه ی سه هماهنگ است.

 


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی قدیمی و بسیار جذاب کراش Crash (سیمبین), | 15:30 | نویسنده : Admin |

 دانلود رایگان بازی جدید Rocks of Bella برای محک زدن تمرکز

این بازی جذاب مخصوص سیستم عامل سیمبین می باشد

دانلود بازی Rocks of Bella برای تست تمرکز

Rocks of Bella بازی است که در آن باید یک توپ را از میان صخره های ریز و درشت رد کنید تا به توانید آنها را به مقصد برسانید در این بازی بیش از هر چیز باید از تمرکز بالایی برخوردار باشید.

.

یکی از کارهایی که می توان برای به دست آوردن تمرکز انجام داد بازی است، خیلی وقت ها انجام بازی های فکری مثل شطرنج هم در تقویت حافظه و هم در افزایش تمرکز می تواند به ما کمک زیادی کند.بازی Rocks of Bella بازی است که نه به اندازه ی شطرنج اما تا حدودی می تواند در بهبود حافظه کمک کند. داشتن مراحل گوناگون و جذاب شاید یکی از حسن های این بازی باشد.

.

در این بازی شما باید یک توپ را از میان موانع مختلف تنها با تکان دادن تلفن همراه به طرفین عبور دهید، هر چه قدر مسافت طولانی تری توپ را از خطر افتادن حفظ کنید امتیاز شما بیشتر می شود.

 


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی جالب Rocks of Bella برای تست تمرکز (سیمبین), | 15:29 | نویسنده : Admin |

 دانلود رایگان بازی سه بعدی جدید و جذاب Pocket Climber

مخصوص گوشی های آیفون (Ipad & iPhone)

دانلود بازی سه بعدی جدید Pocket Climber

در بازی گرافیکی Pocket Climber شما باید علاوه بر حرکت به سمت بالا و جمع آوری امتیازها، مراقب موانعی که در مسیرتان قرار می گیرد نیز باشید.

در هنگام بازی و در مراحل مختلف امکانات جالبی به شما اضافه می شود که می توانید در ادامه بازی از آن بهره ببرید.

 


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی جذاب سه بعدی Pocket Climber برای گوشی های آیفون, | 15:23 | نویسنده : Admin |

 

 

wheres my valentine 1.1.0 بازی محبوب و جدید ولنتاین تمساح Where’s My Valentine? 1.1.0   آندروید

Where’s My Valentine? عنوان و سری جدید از بازی مشهور و پر آوازه Where’s My Water? بوده که این نسخه به مناسبت روز ولنتاین توسط شرکت عظیم والت دیزنی قسمت موبایل ( Disney Mobile ) ساخته و عرضه شده است. در نسخه وانتاین ( Valentine ) محیط بازی بسیار تغییر کرده و گرافیکش نیز بهود یافته است و علاوه بر آن مراحل جدید تر و متنوع تری افزوده شده است.

البته طرح اصلی بسیار تفاوت نکرده و میبایست به تمساح با مزه کمک کنید تا راه های آب را با دقت و سرعت عمل به سوی حمام خود روانه کرده و در این روز بسیار زیبا آب تنی کند ! نسخه 1.1.0 بازی Where’s My Valentine? مخصوص تبلت ها و گوشی های آندروید 2.1 یا به بالا بوده که هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از این سایت دریافت کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:بازی محبوب و جدید ولنتاین تمساح Where’s My Valentine? 1,1,0 – آندروید, | 15:10 | نویسنده : Admin |

 

 

assassins creed 3 java بازی جدید و پرطرفدار عقیده یک قاتل Assassins Creed III   جاوا

سری بازی های Assassin’s Creed یا همان عقیده یک قاتل یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین بازی های چند سال اخیر بوده که پس از ارائه ی اولین نسخه از آن با استقبال بسیاری خوبی از طرف گیمر ها روبرو شد که همین امر سبب ساخت نسخه های بعدی آن شد. نسخه سوم جدید ترین و جنجالی ترین نسخه از این بازی خارق العاده بوده که در نوامبر سال 2012 میلادی توسط شرکت عظیم Ubisoft منتشر شد.

مدتی طول نکشید تا نسخه جاوای ( Java ) آن نیز ساخته شد که در آن جریانات بازی در قالب ده ها مراحل با گرافیکی معمولی و دو بعدی همراه با ماجراجویی های بسیار جالب ترسیم شده است. در این پکیج که به اشتراک گذاشته شده است , Assassin’s Creed III نسخه جاوا در هفت سایز متفاوت گنجانده شده است که هر یک از کاربران مناسب با گوشی خود یکی را انتخاب کرده و از آن لذت ببرد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:بازی جدید و پرطرفدار عقیده یک قاتل Assassin’s Creed III – جاوا, | 15:6 | نویسنده : Admin |

 بازی جدید و فوق العاده جذاب موتور سواری Trial Xtreme 3

با گرافیک بالا و هیجان انگیز و سرگرم کننده

مخصوص گوشی های اندروید

دانلود بازی موتور سواری Trial Xtreme 3

اگر شما طرفدار موتور سواری هستید و  به دنبال راهی بی خطرتر برای این سرگرمی می گردید ما به شما Trial Xtreme 3 برای تلفن های هوشمند اندرویدی معرفی می کنیم.

یکی از ویژگی های اصلی بازی گرافیکی بالایی که دارد، است که می تواند جذابیت بیشتری برای شما داشته باشد.


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی موتور سواری هیجان انگیز به نام Trial Xtreme 3 (اندروید), | 15:8 | نویسنده : Admin |

 دانلود بازی موبایل جدید و فوق العاده جذاب Frontline Commando

با گرافیک بالا مخصوص گوشی های اندروید

دانلود بازی اکشن Frontline Commando

بازی های اکشن و جنگی به دلیل داشتن داستان جذاب همواره طرفداران زیادی داشتند با این وجود اگر شما هم طرفدار اینگونه بازی ها هستید اما فرصت کافی برای لذت بردن از اینگونه بازی ها را در رایانه ندارید ما به شما بازی Frontline Commando را معرفی می کنیم که می توانید در تلفن خود از این بازی ها لذت ببرید.

یکی از نکات برتر این بازی داشتن داستان متفاوت و شبیه به بازی های معروف اکشن PC است. تعداد زیاد مراحل بازی می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

 



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 21 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی اکشن و فوق العاده جذاب Frontline Commando (اندروید), | 15:57 | نویسنده : Admin |

 

 

Turbo Grannies بازی پر هیجان موتور سواری Turbo Grannies   سیمبیان ^3

Turbo Grannies نام یک بازی بسیار جذاب و مهیج در سبک ورزشی و دو بعدی بوده که در چند ماه ی اخیر برای اکثریت سیستم عامل های موبایل از جمله i-OS و آندروید عرضه شده که نسخه سیمبیان ^3 نیز یکی از آن ها محسوب می شود. این بازی دارای ده ها مراحل فوق العاده جذاب و سرگرم کننده بوده که از ظاهر آن کم تر کسی می تواند به جذابیت آن پی ببرد.

بازی Turbo Grannies با وجود سادگی که در گرافیک و طراحی آن به کار رفته شده , از جنبه سرگرمی بسیار بالایی برخوردار است. در جریان بازی میبایست به شخصیت اصلی کمک کنید تا هر یک از موانع و مراحل را به دقت و با سرعت عمل پشت سرگذاشته و پس از رسیدن به مقصد کسب امتیاز کند.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:بازی پر هیجان موتور سواری Turbo Grannies – سیمبیان ^3, | 14:16 | نویسنده : Admin |

 

 

temple run 2 بازی جدید و پر طرفدار فرار از معبد Temple Run 2   آندروید

سری بازی های Temple Run که جدیدا توسط شرکت Imangi Studios برای سیستم عامل آندروید ساخته و عرضه شده است پس از انتشار اولین نسخه از آن با استقبال بسیار خوبی از کاربران گوشی ها و تبلت های آندرویدی روبرو شد که همین امر موجب ساخت نسخه های بعد آن در مدت کوتاهی شد. جریان اصلیبازی Temple Run 2 در معبدی ناشناخته دنبال می شود که شخصیت بازی در آن جا راه خود را گم کرده است.

شما میبایست به وی کمک کنید تا علاوه بر پیدا کردن راه های فرار , از دست خطراتی که هر لحظه جان او را به خطر می اندازند نیز در امان باشد. در اصل مدیریت زمان و دقت عمل حرف اول را می زند و همین ویژگی نیز جذابیت دو چندانی به آن بخشید است. نسخه دوم از Temple Run قابل اجرا بر روی تبلت ها و گوشی های آندرویدی 2.1 و به بالا بوده که جدید ترین نسخه محسوب می شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:بازی جدید و پر طرفدار فرار از معبد Temple Run 2 – آندروید, | 14:13 | نویسنده : Admin |

 

 

wild west guns بازی وسترن سلاح های غرب وحشی Wild West Guns   جاوا

سری بازی های Western یا همان ماجرا های غرب وحشی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سبک هایی بوده که تا کنون برای تمامی سیستم عامل ها ساخته و عرضه شده است. شرکت Gameloft باری دیگر یک بازی فوق العاده جذاب به نام Wild West Guns برای سیستم عامل جاوا با حجمی بسیار کم و داستانی بسیار جالب طراحی و منتشر کرد.

در این بازی بسیار مهیج در جریانات و درگیری های غرب وحشی قرار می گیرید و با استفاده از سلاح های کلاسیکی که در اختیارتان قرار می گیرد به تعقیب و گریز در بسیاری از مناطق از جمله داخل شهر می پردازید. این نسخه از Wild West Guns که به صورت جاوا بوده قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی ها بوده و در چندین سایز مختلف با شما عزیزان به اشتراک گذاشته شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 13 بهمن 1391برچسب:بازی وسترن سلاح های غرب وحشی Wild West Guns – جاوا, | 12:22 | نویسنده : Admin |

 بازی جذاب و زیبای پرتاب خرگوش ها Rabbit shoot out

برای گوشی های با سیستم عامل سیمبین

دانلود بازی Rabbit shoot out

پرتاب خرگوش ها نام یک بازی ساده اما در عین حال سرگرم کننده برای گوشی های نوکیا است. شما در بازی Rabbit shoot out با پرتاب خرگوش ها و قرار دادن خرگوش های هم رنگ (به سبک پازل خونه سازی) کنار هم به امتیاز کسب می کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی پرتاب خرگوش ها Rabbit shoot out برای نوکیا, | 17:50 | نویسنده : Admin |

 دانلود نسخه جدید بازی جالب و ماجراجویی Temple Run 2 یکی از محبوب ترین بازی های موبایل

مخصوص گوشی های همراه با سیستم عامل اندروید

با گرافیک عالی و هیجان بالا

دانلود بازی Temple Run 2 برای اندروید

در این بازی، باستان شناسی در جستجوی کوزه ای قدیمی وارد معبدی جادویی و اسرار آمیز می شود اما با چالش هایی ماورا طبیعه رو برو می شود که کار را برای بدست آوردن جام طلایی سخت می کند.


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی محبوب و ماجرایی رفتن به معبد Temple Run 2 (اندروید), | 17:50 | نویسنده : Admin |

 Fruit Mania یک بازی سرگرم کننده و جذاب است برای قتل میوه ها!

این بار مخصوص گوشی های جاوا

دانلود بازی Fruit Mania برای جاوا

بازی جدید و بسیار زیبای برش میوه ها با نام Fruit Mania که این بار برای گوشی های جاوا منتشر شده است.

سبک بازی شبیه بازی معروف و با گرافیک Fruit Ninja است. در این بازی شما باید میوه ها را تکه تکه و امتیازات لازم را جمع آوری کنید، همچنین مواظب بمب ها هم باشید!


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:دانلود بازی جذاب Fruit Mania برای گوشی های جاوا, | 17:47 | نویسنده : Admin |

 

 

cars 2 iphone بازی بسیار محبوب و پر طرفدار ماشین ها Cars 2 v1.2.5   آیفون

Cars 2 یکی از معروف ترین و جذاب ترین انیمیشن هایی بوده که چند ماه پیش از تمامی سینما های جهان به اکران در آمده و با استقبال بسیار خوبی از دوستداران نسخه اول آن روبرو شد. بر همین اساس نیز بازی آن ابتدا برای PC و پس از آن برای سیستم عامل i-OS ( سازگار با گوشی های آیفون ) ساخته شده و انتشار یافت.

در این بازی می توانید با هدایت 5 شخصیت اصلی , مراحل را یک به یک پشت سر گذاشته و امتیاز کسب کرده و رکورد بزنید. در جدید ترین نسخه از بازی Cars 2 ( ورژن 1.2.5 ) مراحل جدید تر و جذاب تری به آن افزوده شده و مشکلات نسخ قبلی برطرف شده است. امید است با دریافت و استفاده از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:بازی بسیار محبوب و پر طرفدار ماشین ها Cars 2 v1,2,5 – آیفون, | 16:6 | نویسنده : Admin |

 

 

prince of persia hd بازی مهیج و اکشن شاهزاده پارسی Prince of Persia HD   سیمبیان

شاهزاده پارسی یا همان Prince of Persia عنوان یکی از جذاب ترین و پر هیجان ترین بازی هایی بوده که با سبک اکشن و ماجرایی ساخته شده و طرفداران بسیاری را برای خود اختصاص داده است. بر همین اساس نیز نسخه ای با کیفیت HD برای گوشی های نوکیا ( سیمبیان ) طراحی و ساخته شده که از داستانی همانند نسخه کامپیوتر آن بهره می برد.

Prince of Persia HD دارای صحنه های پر هیجان و اکشن بوده و داستانی کاملا جذاب و جالب داشته که در آن به شاهزاده پارسی کمک می کنید تا به اهدافی که در سر داشته برسد و دشمنان را از میان بردارد. این نسخه از بازی تست شده بر روی گوشی هایی از قبیل C5 , N73 , N95 , E63 و… بوده و قابل اجرا بر روی سیمبیان سری 60 ورژن 5 می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 6 بهمن 1391برچسب:بازی مهیج و اکشن شاهزاده پارسی Prince of Persia HD – سیمبیان, | 22:20 | نویسنده : Admin |

 

 

backgammon android تجربه ای متفاوت از تخته نرد در بازی Backgammon 1.72   آندروید

Backgammon یا همان تخته نرد , یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی های فکری و صفحه ای بوده که از سال ها پیش طرفداران بسیاری داشته است. با گذشت زمان و ساخته شدن بازی های کامپیوتری , تخته نرد به صورت مجازی برای سرگرمی ساخته شد. هم چنین نسخه مخصوص سیستم عامل آندروید از جدید ترین آن ها به حساب می آید.

نسخه 1.72 بازی Backgammon جدید ترین نسخه برای آندروید بوده که در آن مشکلات و باگ های نسخ قبلی رفع شده و امکانات آن نسبتا بیشتر شده است. از ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به قابلیت دو نفره بودن و گرافیک بسیار زیبای آن اشاره کرد. این بازی قابل اجرا بر روی تمامی گوشی های و تبلت های آندرویدی بوده و سرگرمی بسیار خوبی برایتان خواهد بود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.


 

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:تجربه ای متفاوت از تخته نرد در بازی Backgammon 1,72 – آندروید, | 21:26 | نویسنده : Admin |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

  • never mind
  • جاوا